Skolan..

.. är så jobbig. Orkar inte jobba, orkar inte prata, orkar inte leva.. Allting runt omkring är så jäva jobbigt just nu. Skolan, vänner, familj, stallet.. Om inte turen vänder snart så vissnar jag och dör, seriöst. Iallafall så hittade jag 500 kronor i min jack ficka igår, hehe.. Så ska till västerås med Milla på fredag och handla lite. Blir kul!

Idag slutade vi vid ett. Jag och Madde var med på nån matte tävling, fick jätte bra resultat. Älska! ♥ Ska iallafall ta och plugga lite snart, om jag orkar. Orkar ingenting nu för tiden, är bara ledsen och arg hela tiden. Hejs!
Mina älskade uggs!                                                    Och min älskade väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback