Godmorgon!

Godmorgon! Sitter och hostar för mig själv i soffan. Det är kyligt och kallt ute idag så jag var ute tidigt och
fixade åt Pricken. Gjorde hel rent hos han igår så idag blev det bara en massa mys och så fick han sitt morgon-
foder dvs pellets , nytt vatten , hö och en äppelbit.
Ska vara hemma idag och bara fixa lite med bloggen , se på film och leta efter en ny jeans jacka. Ska fråga pappa
om jag får beställa en från nätet. Pappa brukar ju vara så snäll och låta mig få göra det, världens bästa pappa ♥
Ska börja kolla redan nu. Vi hörs alldeles snart!

Kommentarer
Postat av: anonym.

guud , vad brun du har blivit :)

det visas iaf på bilden x'D

2011-07-24 @ 12:05:58
Postat av: Pappa

Leta efter en Jacka du och ring sedan så ordnar vi det, puss lillan hoppas allt är bra vi hörs på torsdag eller fredag..

2011-07-25 @ 19:04:06
URL: http://www.flytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback