En dag i stallet

Hej på er mina solstålar! Nu sitter jag och kollar lite på tv samtidigt som jag försöker blogga
och prata med Kajsa i telefon. Går det bra tror ni? Nej , inte direkt.. Så nu tänkte jag berätta lite
om min dag i stallet osv. Jag åkte iallafall dit klockan 07:30 , och när jag kom dit så sopade jag
rent i stallet och stack upp till cafetérian. Efter en kanske 1-2 timmar gick jag ner till stallet igen ,
och då hade Dante käkat klart sitt morgon hö , så jag passade på att rykta honom och gosa lite
med honom. När jag sedan var klar med det gick jag och borstade av Dantes schabrak.

Lite senare på dagen , kanske runt ett , halv ett så hjälpte jag en tjej med att , tränsa , sadla +
leda. Hon var superduktig när hon förstog hur hon skulle göra. Så det var roligt. Hon var jätte gullig
och snäll och hon verkade nöjd. Så min dag är ett stort plus , imorgon blir det ridning. Puss! ♥





Kommentarer
Postat av: malin

faan vad söt dante är!!♥

2011-06-02 @ 20:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback