Hemma från stallet

Hej alla därute! Nu sitter jag och kollar på house med mamma. Det är väl rätt
bra , ska ta och kolla på BB efter så det blir rätt kul. Idag iallafall var det skola och jag
var med bästa Madicken. Kan bara inte sluta älska den tjejen alltså! Vi gick runt dammarna
eftersom vi inte hade med oss idrottskläder. Iallafall så prata vi och sådär. Så det var kul.

 Idag red jag Ayla också. Vi hade hopp-prov , jag fick godkänt men dock är jag inte helt nöjd
eftersom hon vägrade att fatta galopp även om jag hade tydlig skänkel och hon vägrade ett 50 cm
hinder. Och det var väl lite.. sådär kan man säga. Efter det iallafall gick jag ut med henne i hagen.
Gosade lite med Dante och åkte hem. En rätt fullspäckad dag om jag får säga så , pusshej! ♥
                                   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback