Home from.. Sandra!



Hej mina vänner! Nu sitter jag och ser på teve , jag har precis varit ute och tagit
lite sällskap utav min kanin Pricken. Idag har jag varit med Sandra. Vi cyklade till granngården
och lite såntdär. Det var kul! Idag var det min första skoldag sen måndags då. Så det var kul
att träffa alla. Vi hade frilufsdag , så jag gick typ och hände med Madicken & sslove hela tiden
eftersom vi tre inte kunde vara med. Tråkigt nog.

Imorgon blir det iallafall hemkunskap på valla. Det blir pizzabak och avslutning. Så det blir kul!
Efter det tar jag bussen hem , sedan åker jag till stallet och möter Sandra där. Jag ska rykta Dante
älsklingen , sedan ska jag tagga Ayla lite inför lördag. Hoppas vi kommer felfri. Puss & kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback