Lördag efter middag..

Hejsan svejsan! Nu sitter jag och kollar på tv med Pernilla. Jag ska snart gå och käka. Efter det ska
jag se på Dirt dancin med mamma & Pernilla. Så det blir filmkväll , ikväll alltså. Idag har jag varit på
 kappalbo med mamma , vi gick ut och gick med åsnorna. Det gick bra ochdem var rätt pigga! Så det
var kul , efter det så gick jag killingarna. Den var pyttesmå och supersöta! Dem klättrade på mig och
nosade på mig, små nyfiken strutar!

Imorgon ska jag iallafall kanske åka till västerås med pappa. Isånnafall blir det shopping. Jag skulle behöva
ett par shorts och lite cardigans. Så det skulle vara bra. Annars så ska jag och Kajsa ut och gå med åsnorna
igen. Rykta dem m.m. Så vi får se vad morgondagen har att ge helt enkelt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback