Regnig dag..

Hallå på er! Nu sitter jag och är lite social på msn med Stina. Vi pratar lite om
clearounden den 21 maj och så vidare. Idag iallafall var det skoldag. Jag gjorde ingenting
speciellt efter skolan. Det hade slutat regna en liten stund och solen lyste så jag släppte ut
min kanin och cyklade och så mig runt lite.

Imorgon iallafall blir det stallet och rida Isidor. Den tråkiga sanningen är dock att jag kanske
ska sluta rida honom och börja rida ett russ i stället. Eftersom Isidor är mer eller mindre galen.
Och om jag ska börja rida russ så ska jag hoppträna och träna inför clearounden och förhoppnings
vis börja hoppa högre höjder. Håller tummarna! Kramis! ♥

                             



Kommentarer
Postat av: Klara

vem är Isidor? svara i ett inlägg ;)

2011-05-12 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback