Jobbig morgon..

Började med att vakna ganska sent, gick upp drack vatten, satte mig vid datorn. Så ropar mamma på mig ifrån hallen, och när jag kommer ut så har Alice en utav våran hundar fått ett eplepsi anfall. Det var jätte läskigt.. Började gråta eftersom jag tyckte så synd om henne. Efter så var jag känslig för allting.

Efteråt så hände det en till sak. Det var tungt men jag hoppas dett ska vara bra för våran familj. Grät typ i en timme efteråt. Städade undan lite, bäddade fram så att Madicken och Milla kan sova någonstans också. Dem ska hem till mig och käka tacos och baka lite ikväll tänkte jag. Sedan sover dem över här. Blir ingen sen kväll eftersom jag ska till globen horse show imorgon. Hur har eran morgon varit?
Har på mig en monster tröja i från NewYourker, ett par mysbyxor och sockor.


Kommentarer
Postat av: Kajsa :)

vad har hänt? :O

2011-11-26 @ 21:43:42
Postat av: Haidi Jakobsson

Godnatt :) hoppas du haft en underbar helg!

2011-11-27 @ 23:29:45
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback