Morning!

Godmorgon! Duschade nyss och klädde på mig. Ringde även Kajsa och frågade om hon ville med till stallet och det ville hon så hon ska fota mig när jag rider. YAAY! Har iallafall fått världens största pormask typ under läppen. Mamma får klämma den när hon kommer hem på lunch för jag vågar inte! Den är typ infekterad och ja.. :o
Hoppas på att få rida Dante idag. Har saknat han och det skulle inte kunna bli en bättre start om jag fick rida honom idag. Så vi får hoppas på det bästa! Saknat sorf så mycket och är super glad att dem äntligen har startat nu! Ska dra , vi får höras love ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

fin bild :)

2011-08-09 @ 12:47:55
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback