Solen skiner, och det är supervarmt!

Hallå i solen! Visst håller ni med om att det är en supervarm dag idag? Iallafall här i lilla sala. Jag har fixat allt till lilla Pricken och rensat rabatten. Gick rätt bra, med tanke på att jag har insekts fobi.. Men men, sitter just nu och lyssnar på lite musik och dricken vatten. Vad har ni gjort hittils kära läsare?
Ska snart ut och tvätta mina borstar lite, eftersom ridskolan startar på MÅNDAG! Åhh, så jag längtat men nu är det endast tre dagar kvar. Ska ev. ta in Dante ifrån hagen och lite så. Jag har saknat han såhär mycket! Min lill prins ♥

Kommentarer
Postat av: Ella Eriksson- En Häst & Fotoblogg

Hej!

Besök min blogg, och släng in en kommentar vettja!

Ha det bra!:)



Ella Eriksson - En Häst,Foto & Vardagsblogg.

2011-08-06 @ 23:08:26
URL: http://ellaeriikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback