Svar på frågestunden

Fråga: hoppning- dresyr 
Ridning- NH
Egen-meryttare
Dante- isidor ...
Blogg- dagbok
smink-osminkad
mitt svar på frågan:
1. Hoppning
2. Ridning
3. Medryttare , iallafall just nu då min tid inte räcker till.
4. Beror på , jag älskar ju Dante och Isidor på helt olika sätt.
5. Blogg , så jobbigt att skriva dagbok..
6. Osminkad
Fråga: Vad har hänt????
mitt svar på frågan: vill inte ta upp detta offentligt :)
Fråga: vem är du kär i? ;)
mitt svar på frågan: Ska jag vara helt ärlig så är jag inte kär i nån just nu.. Men jag
har ju en hel del schyssta killkompisar , b.la Hugo , Anden och många.
Fråga: 1. Kan du och kajsa sova hos mig eller att jag sover hos nån av er vecka 30 ?+ ;) Är äntligen hos pappa dom här veckorna som kommer tills dess :D <33

2. Gillar du att äta på resturang? ;)
mitt svar på frågan:
1. klart vi kan snygging!
2. Njaee.. beror på! Ibland kan det vara kul men äter helst hemma.
Fråga: Vilka bloggar brukar du läsa?
mitt svar på frågan: Jaa.. först demhär stora bloggarna sedan brukar jag läsa b.la lovisa.N's blogg , Maddes blogg , stallkompisaar , ponniigalna och lite sånnadär.
Fråga: 1. Vilken är den bästa privatbloggen? :D
2. vem är din förebild?
3. vilka bloggar följer du?
4. Om du skulle börja om på nytt, vad skulle du göra med ditt liv då?
kramis!
mitt svar på frågan:
1. Får nog erkänna att det måste vara stallkompisaar , eller maddes!
2. Jag har ingen speciell förebild , men kanske.. Malin Bayard typ..
3. Läs där uppe!
4. Jag vet inte.. jag skulle nog inte göra alla dem fel jag gjort i mitt liv..
kramis på dig med!
Fråga: Hur länge har du haft blogg?? , den är iaf jättebra!
Vad heter din favorit häst?
hur många djur har du hemma?? :D
mitt svar på frågan:
1. Jag har haft min blogg ca 5 månader , tack och bock!
2. Jag har inte bara en.. utan tre stycken! Dem heter Dante , Isidor & Ametyst.
3. Jag har 11 djur hemma just nu. 4 hundar , 3 katter , 1 kanin , 2 sköldpaddor & en ödla :)
Fråga: vad är det värsta du vet?
mitt svar på frågan: Det måste vara djurplågeri och falska människor!
Fråga: Hej!
1. När började du at tycka om hästar?
2. Hur många år har du ridit?
mitt svar på frågan:
1. Jag började tycka om hästar för ca 2 år sen.
2. Jag har ridit i 2 år.
Fråga: bajs!!<33
vad tycker du om mig??
mitt svar på frågan: Jadu.. känner dig inte. Men du får ett minus eftersom du är anonym :)
Fråga: 1. i villket land skulle du vilja bo i?
2. vad gör du på fritiden då du inte rider?
3. vem/villka är dina bästavänner?
mitt svar på frågan:
1. Jag har det bra i sverige , så.. sverige.
2. På fritiden då jag inte är i stallet är jag med mina vänner , shoppar och är med min familj.
3. Min bästis heter Madicken Håfberg :)

Psst.. min video om göteborg finns här. Blev bara en kortfilm dock eftersom ni inte skrev 20 frågor..
________________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du svarade inte på mina frågor!



Jag kommenterade först utav alla. Snälla kan du svara på mina frågor?<333

2011-07-16 @ 21:07:54
Postat av: Anonym

2011-07-16 @ 21:09:06
Postat av: Anonym

2011-07-16 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback