Framme i tenerife!

Hej solstrålar! Nu sitter jag incheckad och klar på våran hotell rum.
Mamma , pappa & Pernilla är och handlar lite vatten på flaska och sådant ,
så jag stannar hemma och passar på att blogga. Flygresan idag gick iallafall
bra. Det var segt att åka i sex timmar. Men jag somnade , så för mig gick det
hela snabbt. Det är 21 grader i skuggan och jätte skönt!

Om ungefär en timme ska jag ner till resturangen och äta något. Sedan blir
det efterätt och kanske ett kvällsdopp. Vem vet , vem vet.. Morgondagen är
inte planerad ännu , men det blir nog en tripp till stranden och kanske lite ridning.
Vi hörs ikväll , eller imorgon bitti. Love u all ♥
                              

Kommentarer
Postat av: Sara

det är samma hotell där jag var förut :)



men jag visste inte att det fanns ridning där hah:)

2011-04-20 @ 09:40:54
Postat av: Alice

Ha en underbar semester! :D

2011-04-20 @ 10:19:29
URL: http://alicejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback