Godmorgon!

Godmorgon! Klockan är snart nio här nere på tenerife och jag
har alldeles precis vaknat. Vi ska snart gå ner och äta frukost. Idag är
det varmt och inte ett måln på himmelen. Kommer nog att bli en varm
dag heltenkelt. Igår blev det ju ridning , jag red en häst som hette Juliette.
Hon var flugskimmel och hade vit man. Hon var lugn och snäll i hagen och
helt enkelt jätte bra! Vi började rida i bergen , vi travade , galopperade och
skrittade av dem på slutet.

Efter ridningen så fick vi sjuss hem och sedan duschade jag och lite sånt.
Sedan mötte vi upp pappa & Pernilla på stranden. Pernilla byggde sandslott , medans
jag satt och drack cola på en solstol. Vi hörs senare! ♥


Jag & Juliette igår efter ridningen , glömmer aldrig 2011-04-21. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du det bra där nere?:)



Jätte fin häst.

2011-04-22 @ 10:37:13
URL: http://kajsaforever.blogg.se/
Postat av: Carro

Ååh, vad kul! Nästa gång ni kommer till Junsele tycker jag vi kan fara till Ramsele och rida islandshästar :D

2011-04-22 @ 12:51:50
URL: http://carlooos.blogg.se/
Postat av: Sandra Lindgren

AAAH jag är så avis på dig issa

Ha det bra Puss Puss kumman

2011-04-22 @ 12:55:23
Postat av: Milla

Har du de bra? :)



Först trode jag att det var Dante HAHA

! :)

2011-04-23 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback