Har varit ute i vårsolen.

Hejsan! Hoppas alla har det lika varmt och skönt som jag , här hemma
i Sala har vi 28 grader varmt och solen lyser upp stan. Jag verkligen älskar
våren! Förutom det har jag varit i stallet hela dagen idag ifrån klockan nio
imorse. Jag släppte in Dante och Mirte ifrån hagen också. Sedan så rymde
Macspot och stog och käkade ifrån Mirtes hösäck. Så jag fick gå upp fånga
han , lilla busfrö! ♥

Förlåt för dålig update för övrigt! Men jag sovde hemma hos Madicken igår.
Och det blev en sen kväll med gitarr och sång. Jag lärde mig spela hallelulja
och jag kan säkert visa någon gång när min gitarr är lite mer stämd. Men
nu hörni tänkte jag gå och packa! Så vi får höras senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback