Tillbaka ifrån stan!

Hello! Nu ligger jag i min säng , har skapligt ont i huvudet och magknipen
kommer till och från. Idag blev en rolig dag på stan med Sandra. Dock var vi
bara där i ca. 30 minuter eftersom Sandra hade ont i huvudet. Så jag fick inget
annat val en att ta bussen hem. Fick med mig två saker hem iallafall. Bilder kommer!

Imorgon blir det stallet efter skolan , Milla och jag ska fortsätta på vår lilla plan och
smida vidare. Efter det ska jag hem , kanske någon som vill hitta på något? Skulle
vilja ha tjejkväll med brudarna , det vill säga Madde & Kajsa. Saknar dom så! Aja ,
nu ska jag dra puss! ♥





Kommentarer
Postat av: s

Nu blir jag lite nyfiken! Vad är det för hemliga planer? :)

2011-04-28 @ 19:59:29
URL: http://crystalllight.blogg.se/
Postat av: Madicken!! :D

Hej!

Saknar dig med!! Den där tjejkvällen måste bli av snart!!

Puss!!;*

2011-04-28 @ 20:55:44
Postat av: s

sv: puss på dig skitunge ;)

2011-04-28 @ 21:20:49
URL: http://crystalllight.blogg.se/
Postat av: Milla

Våran plan är bäst! :)

2011-04-28 @ 22:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback