Gjort rent till lilla Pricken! ♥

Lill-prinsen i halm huset. Visst är han väl för söt? ♥
Hej! Jag har precis gjort rent till lilla Pricken. Han fick vara i hopp hagen medans jag gjorde rent. Duggade lite men han har ju skydd han kan krypa in i så det var nog inga problem kvarten han var ute. Fyllde på halm i hans lilla halm-hus som han har, samt gjorde hel rent bytte allt spån osv. Sedan fick han sitt morgon foder och idag fick det bli en liten morot och pellets, nytt vatten och nytt hö.
Ska snart hem till Kajsa förövrigt, ska får träffa hennes nya familje medlem. Nämligen en liten kattunge! Älskar kattungar så söta! Så jag ska hem till henne, sedan vet jag inte vad jag gör när jag kommer hem. Lär bli en hemma slapp dag idag. Vi får höras, kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback