Godmorgon! ♥

Godmorgon! Jag har precis vaknat och slagit på datorn. Vaknade av mig själv idag , så jag fick sova ut lite. Skönt! Tänkte blogga lite på hästbloggen idag tänkte jag , duscha och framåt kvällen ska jag nog se på någon film.. Vet dock inte villken än. Men det löser sig väl som det brukar , ellerhur? Igår iallafall gjorde jag inte mycket vill jag lova. Så jag gick ut till Pricken och satte honom i mitt knä och pratade med han en stund. Måste sätt väldigt konstigt ut när jag satt med en liten kanin i knät och pratade och klappade honom?
Nog om det nu.. Ni verkade inte tycka om uggs. Fick inte en ända hiss haha! Men jag tänker sattsa på dem i år igen vad folk än säger. För det är verkligen jätte sköna Issa ♥ Uggs! Ska dock köpa mig en ny vinter jacka/höst jacka eftersom jag ser ut som en liten wb fjortis i den röda jackan jag har. Men ha en härlig dag alla så hörs vi ev. senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback