Lek i kvälls solen

Jag och Kajsa gick en sväng upp till skolan där det har kommit en ny klätterställning. Den är super rolig om jag får säga så, haha! Idag iallafall har jag varit i stallet. Hm, ovanligt? Borstade lite på Dante, och lite så. Och nu ikväll har jag ju gått till lekparken som sagt, sedan har jag stor städat mitt rum. Duktig tjej?

Imorgon blir det då skola också. Efter skolan så sticker jag ner till stan en sväng med Kajsa, blir att ta en fika och lite sånt. Länge sedan jag gick på stan nu, nån månad eller två. Är ju för det mesta i stallet eller hemma och fixar som det flesta vet. Men det ska bli kul iallafall! Bilder från idag, samt en liten komentar under varje bild!


Fanns en tunnel som var väldigt trång med ack så rolig och krypa fram å tillbaks i!


Haha, snygg tjej detdär!


Hade bara lust, haha! Så snygg så.


Denna bild får avsluta inlägget. Hejdå! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback