Mys vid datorn ♥

Hej på er allisamans! Har precis bäddat ner mig i min säng och tagit min host medicin. Jag har ju väldigt
svår hosta och det är därför jag inte har bloggat. Så jag ber först och främst om ursäkt för det. Var på stan idag
iallafall och det ända jag fick med min hem var ett sudd. Lite ovärt känns det väl.. men men!

Jaa.. sen har det väl inte hänt så mycket. Pratat lite med Sandra har jag gjort och vi pratade om allt möjligt. Minst
en månad sen vi träffades sist så det känns som om vi borde träffas snart. Vi har snackat om imorgon. Men jag får se hur det blir med min sablans hosta. Ska avrunda detta inlägget med ett hejdå nu tänkte jag. Hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: pelin

Sv: EEE asså ja dét är väl akter, zello och gwen som kommer efter prins men jag tog en bild på gwen.

2011-08-02 @ 17:06:06
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/
Postat av: Alva Carlbom, fotoblogg

SV: Vissa behöver korsett. När man har 26 grader och uppåt behöver man korsett. Jag har 17 och de är ju ganska mycket egentligen men jag har ingen kortsett.

Jag har slutat växt också, så jag kommer alltid ha 17 grader.

2011-08-03 @ 10:01:59
URL: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback