Soligt väder

Har varit funktionär på en hopptävling hela dagen idag, så jag hade tyvärr ingen möjlighet att blogga. Dock inte igår heller. Men jag ser själv min egna blogg som en dagbok. Så räkna inte med att jag bloggar super mycket. Iallafall inte nu på sommaren. Men på vintern/sena hösten så kommer jag inte vara ute lika mycket. Så jag kommer ev. blogga mer då.
Var iallafall ute och fotade lite nyss. Innan det så släppte jag ut Pricken i hopphagen och gav han mat, bytte vatten & gav han nytt hö. Ska låta han stå ute hela dagen fram tills kvällen kommer. Man vet aldrig när solen dyker upp nästa gång. Ska dra nu, vi hörs mina söta! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Hhaha så där såg ju typ tröjan ut som du lånade av mig på grällsta :D

2011-08-27 @ 18:54:19
URL: http://ponniigalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback