Tillbaka ifrån Gotland.

Hej på er! Hoppas alla har haft 5 stycken underbara dagar villket jag verkligen har haft! Jag har b.la träffat Erik ifrån EMD på stan, gått på bodaborg, badat m.m. Jag har varit med min bästavän Madicken villket har gjort resan såå mycket bättre. Nu har jag äntligen blogglust igen, så nu blir det update så ofta jag kan.
Imorgon iallafall är det skol start för mig. Känns nästan overkligt att sommarlovet är över och att man inte kan sova över med kompisar på vardagen, inte åka till stallet på morgonen osv. Men jag vänjer mig och om jag ska vara ärlig var jag rätt trött på att vara hemma hela tiden. Här kommer lite bilder ifrån gotland!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback