Wonderful morning

Godmorgon! Har precis stigit upp och det är underbart att vakna till ett nystädat fint rum. Kajsa och jag var nämligen på stan igår, fick tag på superbilliga ljus, burkar osv.. Så igårkväll när jag gått hem så städade jag mitt rum samt invigde de nya sakerna. Superfint! ♥

Sedan hörni måste jag prata lite med er. Helt allvarligt är det inge kul att blogga längre. Ni komenterar inte, gör ingenting för att jag ska fortsätta. Och nu även fast det är sommar går jag ut och fotar, skriver långa texter osv för att ni ska ha något att läsa. Tack & hej :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Din blogg är superbra! Du fotar hur bra som helst och skriva jätte jätte bra inlägg!! :D

2011-08-11 @ 21:45:05
URL: http://stalltjeejen.blogg.se/
Postat av: Pelin

Du skrev till mig att jag ska sluta kommentera dina åsikter och på din blogg så finns ju dina åsikter så hur ska du ha det?

2011-08-12 @ 16:51:48
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback