"Mini" blogg paus.


Har inte mått så bra, gråtit mig till sömns varje natt, inte kunnat jobba ordentligt i skolan.
Mina vänner vajar det hit och dit med. Dem bråkar gärna med mig, blir lätt sura och så.. Och fast jag har sagt att jag inte orkar med bråk så bråkar dem. Det känns skit och jag vet inte hur jag ska uttrycka mig för att de ska förstå. Detta handlar inte bara om en utan nu snackar vi många olika personer.. Hoppas att jag kommer på bättre tankar snart och att jag blir mitt rätta jag.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag finns alltid för dig isabel, du kan säga allt till mig <3

2011-12-11 @ 20:33:22
URL: http://superponyriders.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vet hur det känns!:'( Finns om du vill prata<3

2011-12-11 @ 22:52:53
Postat av: Märta

Kom ihåg att Frida och jag alltid finns att prata med, vi säger inget! <3

2011-12-14 @ 14:36:47
URL: http://superponyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback