Sover över med Milla!

Hejsvejs! Nu sitter jag med Milla, vi nördar framför varsinn dator och tar det bara lungt. Vi är ensamma hemma och ska antagligen vara det tills inatt nån gång. Vi ska sitta och glo vid teven, leka med hundarna, blogga osv osv. Vi har inget planerat, men en sak vet jag och det är att vi kommer ha jätte kul! :)

Igår åkte jag ju med pappa till stockholm som sagt. Vi sovde där tills idag, var super nice! Älskar min pappa verkligen sjukt. Vi åkte och köpte lite hästgrejer och idag så åkte han och jag till väsby centrum och jag köpte lite grejer inne på the body shop och två julklappar till min kusin Felicia. Ska avrunda detta inlägg nu, puss och kram! / Issa ♥



Dåliga mobil bilder, men det är bättre än inget ellerhur? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback