Hemma ifrån en fototur

Hej! Nu har jag precis kommit hem ifrån en fototur , så kul att gå ut och fota nu när jag har ett nytt
objektiv på kameran. Ska iallafall inte göra så mycket nu mer än att ta det lungt. Ska duscha och ha hårin-
packning och lite sånt. Efter ska jag väl inte göra så mycket. Chill dag helt enkelt.
Idag iallafall så var jag ju i västerås med papii ♥ Blev en racesafe ridväst ifrån glada hästen. Och lite så..
alltid lika trevligt att göra något med bara pappa ensam. Finns så mycket man vill prata om osv. Är förövrigt
skit taggad till ridskolan drar igång igen.. Helt sjukt så jag saknar Dante min lillkille..

Kommentarer
Postat av: Madicken! :)

Lika här! Fast jag saknar ju Bobby mest , men saknar alla andra hästarna också!! (L) Buhu!!! Men vi måste dit när dom öppnar för vi kommer ju inte kunna vara där den 18 till 22 aug.... För vi är ju i Gotland! ;) Hha , men Lovvaaa! (L)

2011-07-16 @ 22:48:18
URL: http://madickenehafberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback