Nyss ätit mat , nu blir det chill framför datorn.

Hej på er! Nu sitter jag vid datorn i mitt rum med min syster Pernilla. Vi har nyss ätit och
hoppat lite på mattan. Ska ev. packa lite senare. Men det har hänt en grej så jag är inte på så
toppen humör just nu. Allting kommer iallafall förändras det vet jag..
Imorgon iallafall blir det bara slapp hemma dag , kajsa åker bort , det är dagen innan göteborg
som jag inte heller vet om jag vill följa med på pga av det som har hänt. Mår skit så vi får väl
höras av lite senare eller imorgon..

Kommentarer
Postat av: Hugo

vad har hänt ?? ;)

2011-07-12 @ 22:09:55
Postat av: Madicken ! <3

Har hänt? Ring mig har förskt få tag på dig heeeellllaa dagen !! ;) <3

50240 you know! ;)

2011-07-13 @ 13:19:21
Postat av: Johanna

vad har hänt?

2011-07-14 @ 00:41:49
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback