Förlåt igen!



Ni får ta och börja påminna mig om bloggen! Jag har haft så sjukt dålig updatering så att
ni faktiskt är värda att skälla på mig. Men men.. Idag iallafall gick jag till skolan. Jag försov mig
villket gjorde att jag fick stressa. Så när jag äntligen var klar hittade jag inte min väska. Så jag
missade bussen så Åsa fick sjussa mig. Det var liiiiite pinsamt.

Efter det stack jag hem , åt lite sedan ringde Madicken så snackade vi lite. Och nu är det bestämt..
hon ska sova här imorgon. Vi ska först till stallet , rykta Dante , eller jag ska det. Sedan drar vi till
lilla Isidor och hon ska rida. Efter ska vi ha lite frihets dressyr trorja. Ska nog filma imorgon så ni får
se. Vi hörs , puss & kram!

Kommentarer
Postat av: hanna

guud vah sööt du ä !<33<33;)

2011-06-11 @ 20:11:57
URL: http://candygiiirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

guud vah sööt du ä !<33<33;)

2011-06-11 @ 20:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback