Godmorgon! ♥



                                                     två bilder från igår.

Godmorgon alla! Hoppas alla har haft en skön kväll , det har iallafall jag. Madicken sovde hos mig
inatt. Och vi åkte b.la till hillingen , proppade i oss massa chips och godis , pratade m.m. Idag ska jag iallafall
åkte till hamre. Där ska jag typ bada och en massa sånt. Emil , Daniel några till kommer också vara där. Så
det blir kul! Efter det ska vi grilla , det var rätt länge sen ändå om jag tänker efter.

Sedan imorgon rider min syster , så vi får se om jag följer med henne. Det tror jag. Och om jag minns rätt så ska
hon rida Gwen. Efter stallet ska jag iallafall till hillingen , eller typ månsan eller något annat. Doppa mig , sedan drar jag hem. Är ev. med Kajsa om hon känner för't. Det var typ det. Vi hörs & ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback