Godmorgon!



Godmorgon! Förlåt för dålig updatering men mitt internet har inte varit det bästa. Segt & krångligt dvs.
Ska iallafall till stallet och rida halvtimmen idag. Gick inte så bra i onsdags när jag red Mirte. Vi bråkade jätte mycket på slutet och kunde inte sammanspela. Ska iallafall köra på Dante eller Mirte idag. Och imorgon rider
jag min sista ridlektion innan sommarlovet.. Ska ju som tur är på ridläger.

Imorgon ska jag iallafall på tältövernattning. Det ska bli kul , rätt länge sen jag gjorde något sånt. Kajsa ska
ju också dit , så det blir väl att vara med henne antar jag.. Dagen efter på onsdagen sticker jag till NORRLAND!
Gud vad jag saknat den friska luften och alla vänner där uppe. Lots of love ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: tack, det värmer!

2011-06-20 @ 22:25:26
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback