Godmorgon! ♥

Godmorgon! Det är typ 25 grader varmt hos mig och klockan är kvart i åtta? Iallafall så ska jag hem till
Milla idag. Vi ska dra till månsan och fota lite. Kanske hjälper henne med en ridoutfit och lite sånt. Så det
blir väl kul. Sen ikväll kommer jag hem så det blir inte så mycket bloggning idag. Men jag lovar er en massa
bloggning när jag kommer hem sen. Med bilder osv.

Igårkväll iallafall gick jag ut till Pricken en stund på kvällen , borstade av honom osv.. Han var jätte mysig och hör och häpna , han slickas lika mycket som en hund. Jag var helt blöt om fingrarna när jag gick in igår. Kan knäppa kort någon gång när han gör det om ni vill. Min fina Pricken står iallafall för bilderna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback