Godmorgon!



Godmorgon! Solen lyser och det är 17 grader ute. Sommar feelings eller vad? Iallafall
så togs gårdagens inläggen borts. Vet inte varför , men dom försvann helt enkelt. Anyway så blir
det ju Isidor idag. Jag ska ringa M och fråga om hon ska med och kanske hoppa upp och rida lite?
Jag tror jag ska ut och gå med honom , sedan så får hon väl rida om hon vill :)

Anyway så ska jag till sorf innan och fodra , rykta Dante och ev. kolla när min mamma rider.
jag tror nog det blir så.. Haha , bra koll man har liksom! Efter tolv halv ett någon gång ska jag iallafall
hitta på något med pappa och Pernilla. Men.. vi hörs senare! ♥


Kommentarer
Postat av: IsabelHåkansson

Jag är nyduschad på bilderna , så ni vet :)

2011-06-03 @ 10:27:11
URL: http://isabelhhakansson.blogg.se/
Postat av: Hugo ;)

Jag trodde att du svetades ;)

2011-06-29 @ 01:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback