Live från Norrland!

Hej nu sitter jag hemma hos min mormor och morfar. Det är jätte kul och vara här och jag
har verkligen saknat dem. Inatt sovde jag iallafall hos min kompis Jill. Vi såg på Jackass och massa
annat. Gick till en häst som hette Klumpen b.la. Jag har iallafall haft jätte kul och det hoppas jag att ni
också har hemma i Sala.

Imorgon ska vi inte göra något speciellt. Och det är just det som är så himla skönt. Man tar dagen som
den kommer , thats it. Saknar dock stallet och alla vänner. Men jag kommer ju hem snart och då blir det
en massa shopping på hööks. Sedan på Lördag blir det ridläger ♥


Kommentarer
Postat av: Nattiis

-verkligen :)!

2011-06-24 @ 19:11:54
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback