Snart månsan!



Hej på er! Nu har jag precis plattat håret och fräschat till mig lite..
Jag ska snart till månsan
och det blir till att äta där idag då. Efter det ska jag dra hem till Kajsa. Vi kanske drar ut och
cyklar , joggar , badar? Vem vet vi brukar alltid hitta på något iallafall. Föresten så sovde jag
hos henne inatt , och vi sov typ i hennes husvagn. Vi såg b.la på Patrik 1,5. Han är såhääär snygg!

Idag har jag också hunnit med att gå ut med Pricken , borsta av honom , rasta min hund en snabbis ,
städa mitt rum , damma av mina tavlor , städa alltanen m.m. Så det har varit en rätt lång dag för mig
fasten den knappt har börjat en! Vi hörs mina fina ♥

Kommentarer
Postat av: pelin

nej jag tror inte det men i dag gjorde jag det

2011-06-05 @ 16:53:20
URL: http://pelinsliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback