Ute hos lilla Isidor!


Hej i sommarsolen! Just nu sitter jag mätt och belåten efter maten. Det blev somsagt grillat idag.
Hallsta badet blev lyckat också , dock spöregnade det på slutet. Så vi drog oss hemmåt och på hem resan
köpte vi Mcflurry , jag tog daim yummie! ♥

Iallafall så var jag ju hos lilla Isidor ikväll nu här också innan maten. Så det första jag gjorde var att fånga
hans uppmärksamhet lite och få han att lyssna på mig. Sedan borstade jag av honom och lite så. Sedan fyllde
jag på hans vattenhinkar och myste lite med honom. Och jag vill säga att han har blivit mycket bättre nu på
senaste tiden. Nafsar endast lite lite grann. Han sparkas och bits inte som han gjorde förut. Mitt lilla busfrö! ♥

Kommentarer
Postat av: pelin

Hej!

Gud vad gullig häst!

2011-06-11 @ 20:35:10
URL: http://pelinsliv.bloggplatsen.se
Postat av: Hugo

Fett söt Isidor va!

2011-06-11 @ 22:09:28
Postat av: Julia

Sööt! Är det din häst? :)

2011-07-02 @ 11:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback