Hemkommen ifrån stan!

Hejsan! Nu har jag precis kommet hem ifrån stan , jag har
i villket fall hunnit tjocka i mig spagetti ringar , hjälpt Kajsa med
sin header och knäppt lite kort. På stan hängde vi med Madicken.
Vi träffade ganska många som vi kände osv.Efter det så tog jag
och Kajsa 17:11 bussen hem. Också snart ska vi ut till min kanin.

Och imorgon blir det stallet , jag ska rida i min nya halv sju grupp.
En bättre grupp som galopperar m.m. Så det blir jätte kul! Madicken
& Kajsa gör mig sällskap och det gör genast saken roligare. Nu iallafall
tänkte jag redigera bilder , sedan sticka ut somsagt. Vi hörs! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vilka gula tänder

2011-10-12 @ 19:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback