Välkommen till min nya blogg!

Hej & varmt välkomna till mitt nya kryp in! Jag heter Isabel Håkansson
och är 11 snart 12 år. Jag älskar hästar och sattsar stenhårt på hoppning. Jag tävlade
första gången 2011-03-19. Min favorit häst heter Dante och han är jag även skötare på.
Ska dock kanske skaffa egen häst. Mitt andra intresse är mode och makeup. En hobby
som har följt mig hela mitt liv. Jag har även intresse för inredning.
 Förutom det går jag i skolan som alla andra. Går i femte klass och min klass är näst
intill underbar. Min bästavän heter Kajsa-stina Mattsson. Och vi träffades första gången
när vi var sju år. Alltså för fem år sedan.

Jag kommer att updatera en till fyra gånger per dag beroende på vad jag gör , hur jag
mår osv. Sedan när jag är tömd på insperation tar jag pauser två-tre dagar. Men det tror
jag är ganska normalt att man gör. Hoppas ni kommer trivas , love issa ♥




Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så himla söt !

Snälla, kan du skriva hur länge du har ridit? :)

Har frågat det nu 2 gånger och har inte fått något svar ;p

2011-03-19 @ 20:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback