Fredag älskade fredag!


Hej på er! Hoppas alla har en skönfredag en så länge! Själv kom jag precis hem ifrån stan , jag var inne och fikade lite
med pappa & Pernilla. Snart ska jag byta om till stallkläder sedan hämtar mamma upp mig vid halv fem så sticker vi till stallet.
Mamma ska rida och jag ska träffa lite folk där så det blir kul! Efter det ska jag åka och träffa en häst som heter Isidor. Jag ska nä-
mligen börja rida den lite då & då. Än så länge vet jag bara att det är vit & shettis. Dock räknas den som ponny eftersom den är stor.

Efter det blir det väl hem gång , duscha , se på film & blogga. En helt vanlig fredags kväll med Ben & Jerrý´s helt enkelt. Tror det lutar
mot the thwilligt saga eller skärgårdsdoktorn. Har inte riktigt bestämt mig en.. Aja , jag tar väl fredagen som den kommer. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback