Hoppning med hundarna!





Hej på er eller godkväll kanske man kan säga? :) Jag har precis kommit in med hundarna , jag och mamma
tog en sväng runt ösby och hoppade lite som ni ser på bilderna ovan. Dem tyckte det var superkul och det tyckte
vi med. Så imorgon har vi bestämt att vi ska ut med dem igen. Ungefär samma tid om det är bra väder.

Idag blev det iallafall stallet som planerat. Jag kollade på hopptävling och sådant. Så det var kul. De hoppade ungefär 130 - 140 cm kanske? Högt vare iallafall. Tänk när jag blir så duktig att jag kan hoppa så högt. Det är nog bra lång tid tills dess. Men vi får hoppas på det inom 3-4 år. Kramisar! ♥
______________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: pelin

vems hundar är det?

svara i ett inlägg:-)

2011-05-28 @ 23:00:59
URL: http://pelinsliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback