Kvälls sol ♥




 Hej på er! Nu sitter jag i mitt vardagsrum omgiven av familjen som är social med
lite olika saker allihopa. Idag har det var't en mysig dag i västerås med lite shopping osv. Så
imorgon blir det stallet. Ska rida och jag tror det blir Ayla , hon är ju så himla bra den hästen
alltså. Så jag tror det blir hon. Efter det ska jag rykta Dante om jag hinner annars blir det bara
hem och ut med min kanin på en liten promenix.

Och sen på tisdagen blir det att hoppa bana på 50 - 60 cm kanske. Vetinte helt ärligt villken häst
jag ska ha. Men jag hoppas på Dante eller Zello , något i den stilen. Men nu iallafall ska jag ut till
lilla Pricken sedan ska jag in och äta kyckling. See ya!


Kommentarer
Postat av: Hanna

sööt du ä ! <33;)

2011-06-07 @ 17:39:49
URL: http://candygiiirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback