Skogs promenad!

Hej mina hjärtan! Nu sitter jag i mitt rum och dricker passionsfrukt dricka någonting.
Jag har precis kommit hem ifrån en skogs promenad med prinsessan. Hon var duktig
och sprallig som vanligt. Hon fick hälsa på hästar också , hon var så söt när hon gick
fram och nosade på hästarna som var uber nyfikna.

Igår iallafall blev det hallsta hammar med Emil , Daniel & några fler. Jag Emil & Pernilla
sovde i bilen eftersom vi tyckte det var trångt i husvagnen. Fy tysan vad vi frös! Gör gärna
om i sommar. I hallsta hammar blev det iallafall grillning , promenader och foto. Trevligt
trevligt! Hejdå vi hörs!

       
  


Kommentarer
Postat av: Carro

Det var på tiden att du uppdaterade... :p

2011-05-01 @ 17:05:08
URL: http://carlooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback