Spricka i höftbenet check!

Hej på er! Hoppas ni alla har det bra där hemma. Idag red jag , jag red
Mirte och hon var.. inte som jag tänkte mig faktiskt. Hon blev rädd för någon skugga
eller någonting så hon började springa , snabbt gick det. Jag hann ju aldrig ta tyglarna
utan jag satt bara upp , sen sprang hon iväg. Så hållde jag mig kvar. Sedan vände hon
sig i hundaåttio ungefär. Och då flög jag av , landade på höften och nu sitter jag här med
en spricka i höftbenet , mysigt va?

Iallafall så gick resten av dagen bra. Jag pysslade om Dante och myste med honom. Dock
verkade han lite stressad idag. Aja , han fick iallafall lite äpple och morötter av mig innan jag
gick sen. Så det känns bra. Anyway så blir det nog ingen ridning för mig imorgon.. Vi som har
banhoppning , buhu...


Kommentarer
Postat av: NORAHEDIN

svar; självklart fixar jag det!

skriv till [email protected] hur du viill ha den :D



krm

2011-05-17 @ 17:36:45
URL: http://noralife.blogg.se/
Postat av: sara

kan du åka till stocholm?

2011-05-17 @ 18:47:13
URL: http://ssarasigurdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback