Tisdags prat.

Hejsan! Nu sitter jag i köket , har precis käkat jordgubbar och kollat på
lite hästar med mamma. Gah , är så glad att jag spricker. Var nämligen på sjukhuset
idag och jag hade inga sprickor. Hade dock slagit i musklerna så dem hade svulnat +
att njurarna hade fått en rejäl smäll. Sedan så ska jag kanske hyra en häst som heter
Liztek i sommar. En mörkbrun häst , som älskar att hoppa. Hur roligt är det inte?

Sedan så har jag inte gjort så mycket idag. Blir hemma imorgon bara som en extra vilo
dag sedan blir det nog skola på torsdag. Ska tävla clearound på lördag också , dock om
svullnaderna har gått ner. Nu är det bara att tagga , tagga , tagga! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback