Utflykt till hillingen.

Hej sunshines! Nu sitter jag svettig och slut. Jag har precit kommit hem från
Hillingen med syrran. Vi tog med oss matsäck och solade en stund. Sedan cyklade vi
hem igen. Anyway så kommer nog mina kläder ifrån bubbleroom imorgon. Beställde
b.la en skolavslutnings klänning. Bilder kommer isf.

Idag iallafall när jag kom hem joggade jag i femton minuter. Sedan gick jag in
och åt keso & advokade. Jag och Kajsa har nämligen skrivit ett schema som vi ska hålla
fram till 1 juni - juli någonstans där. Beath 2011 here i come!

               
      

Kommentarer
Postat av: Stinaaa

issaaaaaaaaaaa, ska du va med på cr på sorf den 21 maj ? :)

2011-05-12 @ 14:15:15
URL: http://stinalarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback