Dålig updatering

Har fullt upp i stallet osv. Men som jag alltid säger så gör jag mitt bästa, idag iallafall har jag varit i stallet, blev att leda Pernilla när hon red och en tjej som red Bobby. Sedan fick jag och Milla hålla på och dryga oss med Bobby efter. Han stack osv. Dryga häst! ♥

Iallafall så blir det att gå till kiosken imorgon med någon sedan åker jag hem. Pluggar osv, så jag har det gjort sedan tänkte jag att jag skulle ut och fota imorgon om det bli fint. Var ett tag sedan faktiskt. Ska fota till ev. lite nya bilder och så. Tänkte ta och göra en stämpel också, för mycket stöld med folk som tagit mina bilder, osv..
Så ligger det till just nu iallafall. Header & ny design kommer snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback