Stan med Sandra!

Känns som om jag går på stan rätt mycket nu för tiden.. hah! Var iallafall först i skolan. Var rätt kallt imorse så drog på mig uggsen. Mitt största misstag på länge vill jag lova. Tack mamma för att du kom ut med conversen till mig! Iallafall pluggade och sedan slutade vi klockan ett. Fick sluta tio minuter tidigare.

Sedan drog vi oss mot stan i det fina vädret. Var as nice väder ute! Gick och satt oss på café johanssons och tjockade i oss en toast och slusch. Sedan drog vi till lindex. Köpte ett par svarta tum vantar som matchar min svarta sjal. Tack för en lyckad dag Sandra!
Urkass mobil bild från idag.. håll utkik efter dagens outfit!

Kommentarer
Postat av: sandra

2011-10-05 @ 17:43:53
URL: http://ssandrallindgren.blogg.se/
Postat av: sandra

Puss issa , kan du göra en ny header till mig och byta tema? i sonna fall puss ändå

2011-10-05 @ 17:44:55
URL: http://ssandrallindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback