Mysig promenad med tjejerna ♥

Gick en liten runda med tjejerna samt min syster. Gick med Java & Asta upp till skolan och väl där uppe så släppte vi dem lösa på fotbolls planen. Och det uppskattades verkligen! Vi lekte lite apport, körde lite race och gick till vindskyddet så att dem kunde få springa omkring i det höga gräset. Sedan resten av tiden låg vi bara och gosade under en massa äppel träd, Asta & jag.

Imorse iallafall så vaknade jag runt sju. Låg och drog mig nån timme sedan gick jag upp och åt frukost med mamma, och pappa. Sedan åkte mamma till jobbet och jag gick ut till Pricken med syrran. Vi tog upp honom och borstade han lite. Sedan så fick han mat samt nytt vatten. Ska dra, vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback