Skoldagen

Var en rätt soft dag idag. Hade skolfoto så det var kul! Bar en lila tröja som det stog Daddys girl på, sedan ett par jeans och converse och jeansjacka. Idag hängde jag mesandels med Madicken i skolan. Alltid lika kul med denna underbara tjej! Åkte till stallet efter iallafall.

Morgondagens planer lyder såhär. Först skola till klockan 13:00 efter skolan blir det sedan stan med Sandra. Ska försöka få hem nå örhängen och nått snyggt klädesplagg. Kanske något sött par vantar osv. Sedan ska jag kolla om uggs har börjat säljas och kanske om jag har pengar köpa det då. Såhär såg jag ut idag!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Daddys girl ... Förnuftig flicka : )

2011-09-01 @ 13:44:25
URL: http://www.flytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback