Hemma kväll.

Hej på er! Nu sitter jag och pratar med Milla i telefon. Vi pratar om lite allt möjligt, lite kul som vanligt. Idag vart det skola. Gick ganska snabbt ändå, slutade ju halv tre idag ungefär. Efter skolan så gick jag och Madde till kiosken, köpte lite gott. Sedan så gick vi till gallerian och kikade lite. Köpte typ en eyeliner, haha! Så gick vi och kollade på innebandy match.

Milla kom förbi också. Och Milla och Madde hade väl rätt kul, dock hade inte jag det men.. Aja, orkade inte med de så jag åkte hem. Var typ as sur på Madde, men jag tror hon fick rätt dåligt samvete. Vi har snackat och löst det nu, så jag tror det löst sig. Hoppas på det iallafall. Ska dra, ciaoo!
Idag har jag en sjal, och en randig tröja, blåa jeans, och ett par vita strumpor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback