Försöker få lite färg..

Hallå i solen! Kom precis in efter att ha gjort ett tappert försök att få lite färg , dvs sola. Jag har packat det
allra sista inför grällsta så nu är det bara att tuta och köra. Jag kommer inte att ha några tidsinställda inlägg eftersom blogg.se just nu är väldigt krångligt och bökit. Detta inlägg kommer ta ca 10-15 minuter att publicera.
Dock kommer jag komma hem med en massa överaskningar , bilder och en massa sånt till er när jag kommer
hem. Är så sjukt taggad inför lägret så det är inte sant , kan inte bara tiden flyga till klockan två imorgon? Snälla?

Kommentarer
Postat av: Johanna

ska du på grällsta? jag var där för nåt år sen, tänker aldrig mer åka dit, får inte ens för min mamma, de enda de tänker på är pengarna, de bryr sig inte om barnen, de är inte bra där! :(



hälsa max från mig, fina lilla ponny<3

2011-07-01 @ 18:41:38
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Pelin

2011-07-01 @ 21:02:22
Postat av: Pelin

Hej! Mina favorithäststat på grällsta: Ronja evita Max lyzda krokodyl

2011-07-01 @ 21:05:41
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback