Kommit hem och stuckit till lilla Isidor!



Hej och förlåt för sämst uppdate! Men somsagt jag har varit i norrland och där är det inte bäst internet
om jag säger så. Har iallafall hunnit komma hem göra rent Prickens bur , gett han mat och fotat honom osv..
Sedan stack jag till Isidor och han var lite förvirrad idag. Men han var mysig och gosig som vanligt annars.
Och när jag och syrran var påväg ut från hagen kom han i full galopp efter mitt lilla hjärta! ♥

Iallafall så vet jag inte vad som händer imorgon. Kanske är med Madicken eller något ska ta och ringa henne
senare. Ska iallafall städa mitt rum senare och börja packa inför ridlägret så jag har det överstökat. Annars händer det väl inte så mycket mer. Vi får höras!


Kommentarer
Postat av: Tiniusellen

I love this page.

2012-01-27 @ 12:12:01
URL: http://tiniusellen.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback